de blir en lååååång dag idag

vaknade för typ en timme sen nu, ska snart gå upp och äta lite frukost sen ska jag göra mig iordning sen ska vi ut och äta m farmor och farfar för min kära farfar fyller år !:D sen ska jag hem till maja och som jag sa igår ska vi och några tjejor ha lite mysigt och roligt! ååh jag längtar. lägger upp outfit och facelook senare innan jag åker. åååh nu har malin blivit mer sjuk :'( hoppas du blit frisk snart malin, de suger när du är sjuk!:( <33
ÄLSKAR DIG MALIN!<3




Kommentarer
Postat av: Li

Vart redigerar du dina bilder någonstans?:)

2010-02-21 @ 19:10:24
Postat av: Ebba

Li jag gör dom på scrapblog.com :D

2010-02-21 @ 19:36:53
URL: http://lifeinword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0