Ingen annan är som du !

va i skolan idag.... malin va sjuk och de sööög hade inget att göra typ. sen missa jag oc ellen bussen som vi skulle ta hem så vi fick sitta på busshållplatsen en halvtimme, de söög. sen nu så ska jag snart gå till konfan. malin kommer inte va där heller:( imån äre ju klassiker och jag kunna åka m emma och nån till så jag slapp åka själv :)
ÅÅÅÅH JAG LÄNGTAR SOM FAN TILL V.13!!! för då drar de iväg till kläppen :) och malin ska m eller i allafall halva veckan :D<333 taaaaaaaaaaaaaaagga !!
GILLAR BILDEN STORT!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

woooooohooooooooooooooooo :D älskar diiggggg *!

2010-02-17 @ 15:00:43
Postat av: Ebba

älskar dig ååhh :) <333333333

2010-02-17 @ 17:53:01
URL: http://lifeinword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0