JADU ? hahaha grymt

Årets konstigaste frågor om din klass!

Om deras kroppar:
Vem har finast kropp?: ja..?
Vem har lenast ben?: ööh?
Vem har blondast hår?: jenny?:)
Vem har finast hy? mmh?

 

Om deras personligheter:
Vem är mest udda? embla
Vem har kortast stubin? ERIK!!
Smartast?: Jag ?!
Korkast?: annaxD


Övrigt:
Vem är klassen fjortis? jennyxD haha nej jag vet inte xP
Klassen prat kvarn?: jag,malin,viktor och gustav:)
Vem snackar du mest med av killarna?: gustav och viktor
Skulle du vilja vara i nån av paralell klasserna?: 8B!!<3
Har någon i din klass kissobajs humor?: hahaha jag och malin ofc !
Vem i din klass är blondast: till sättet... ANNA!:D
Vem vill du doppa huvudet i toan på?: erik
Vem i din klass är psykiskt störd: malin ?
Vem känner du bäst i klassen? malin !?
snyggaste tjejen ?: Malin !!
snyggaste killen : jadu !?
snällast läraren : camilla
drygaste läraren : susanne
den som kommenterar mest  ?:  jag?
som äter mest mat iskolan : jag och agnesxD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0