sorry!

sorry... jag har inte haft tid att blogg :S måndan gick så himla fort och igår vette fan vad jag gjorde... men nu bloggar jag. idag har jag vart i skolan suger som vanligt men jag gick från skolan till jernvallen och hade träning. de gick helt okej. sen nu ska jag bara vänta på att min älskade bror kommer hem så vi kan äta och då efter maten ska vi fira han för han blir 17 år idag !!:) säg grattis !!!;) sen ska jag väl sätta mig och blogga lite. sen blire väl sov dags! och sen skola imån. börjar 08.05 och slutar 15.00.

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: frida

sv: ett hjärta bakom örat, i gävle! :)

2010-01-13 @ 19:45:15
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0