Träning !

har ganska nyss kommit hem från skolan.. jag och malin håller på med en mjukis dräkt som sitter i hop ! dom kommer bli skit snygga. min kommer bli rosa med grått i luvan och en grå bokstav som jag kommer ha på min ficka och malins kommer bli turkos med grön mupp och grönt i luvan :) lägger upp bilder sen när dom är klara ! snart så ska jag äta kvällsmat eller om mer än en timme;p  men sen efter de ska jag på bandyträning, ska bli skojjit. sen blir de hem och fortsätta ladda ner beck :D jag och malin ska ju ha beck maraton och mys kväll nästa helg! de kommer bli fun. men nu ska jag göra nått annat .


Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOO jag kom på en tll sak:D vi ska ha hårinpackning också :D:D:D: <3333333333333333333333333333333333333333

2010-01-15 @ 16:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0